Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. + 36 70 944 1387

Képzések, workshopok, coaching

A legprofibb innováció-menedzsment rendszer sem ér semmit, ha a munkatársak nem megfelelően képzettek, motiváltak. A legkisebb befektetéssel a legnagyobb megtérülést a munkatársak képzésével lehet elérni.

 

Ann McFadyen, David Henard 2014-ben készült tanulmányuk nem az egyetlen, ami egyértelműen kimutatta, hogy a munkatársak képzése az, ami leginkább növeli a cég innovációs képességeit, sikerességét.


A munkatársak képzésébe fektetett erőforrások már a következő évben megtérülnek. Igaz, hogy a humán tőke fejlesztését hosszú távon (3-5 év) kell tervezni.

Különösen igaz ez Magyarország viszonylatában, ahol a munkatársak innovációs képzése nem igazán prioritás (hogy finoman fogalmazzak.)

Emiatt ez JÓ HÍR is, mert a nulla szintről való elmozdulás hozza a legnagyobb, leglátványosabb sikert. Egy nagyon jól képzett szervezet további képzése már nem nyújt nagyon látványos változást.

A cég munkatársainak képzése mellett kiemelt figyelmet kell fordítani az innovációban érintett vezetők képzésére.

Mint ahogyan a vezetői munka is teljesen más tudást, ismereteket és képességeket igényel, mint a beosztotti munka, úgy az innovációt végző emberek vezetése is olyan plusz tudást, új módszereket, szemléletmódot  igényel, amik nagyban segítik az innovációval foglalkozó kollégák sikerességét, ezáltal a cég fejlesztéseinek sikerességét!

Tanulmányok szerint a fejlesztések sikerességét leginkább a nem megfelelő vezetői magatartás gátolja és lehetetleníti el.

 

 

Képzett vezető

Hogyan teremtik meg az eszme és a nagy eredmények szervezeti kultúráját a legjobb vezetők?


Hogyan befolyásolhatja jelentősen a vezető a csapat munkakultúráját és a szervezet kultúráját?


Az ilyen vezetők nemcsak megteremtik a munkatársak nagyfokú elkötelezettségét, hanem olyan munkakörnyezetet hoznak létre, ami támogatja a teljesítményt és a termelékenységet, így a dolgozó érzékeli, hogy támogatják. Ezen felül képes felvillanyozni, stimulálni, motiválni a munkatársakat.

 


FIGYELEM!

Egyetlen innovációs képzés nem változtatja a céget innovatívvá!

Maximum ad egy egyszeri lökést!

Általában egy képzés után rövid időn belül minden visszazökken a régi kerékvágásba és mindent ugyanúgy csinálnak, mint a képzés előtt. Ez szükségszerűen ugyanolyan eredményességet eredményez, mint ami a képzés előtt volt.

Ahhoz, hogy a vállalat folyamatosan képes legyen profitabilis, sikeres innovációkra, a szervezetet, a munkafolyamatokat, a munkatársak gondolkodásmódját kell megváltoztatni.

Az innovációhoz kapcsolódó tevékenységeket a mindennapi munka részévé kell tenni!

Ez komoly elhatározást és következetes végrehajtást igényel a vezetőktől és minden munkatárstól! Az InnoGuide csapata rövid és hosszú távú visszaellenőrzésekkel, audittal segíti ezt a folyamatot.

 

A leggyakoribb képzéseink, workshopjaink, és coaching témáink:


Vezetői coaching.

Kreativitás fejlesztése.

Motiváció, motiválás.

Egyéni és csoportos konzultáció.

Ötletgenerálási technikák.

Kommunikáció vevőkkel, partnerekkel.

Együttműködések kezelés.

Problémamegoldás.

Projektmenedzsment.

Fejlesztő csapat építése.

Workshopok.

 


 

A képzések mindig egyedi igények szerint kerülnek kialakításra.

 

Innováció fejlesztése munkafolyamat

 

Nyílt tréningeket is szervezünk, az erre vonatkozó információkat ezen az oldalon és a hírlevelünkben tesszük közzé.

 

Az alábbi tréningek, workshopok tájékoztató jellegűek:

Ötletgenerálási technikák. Felmérések szerint 3000 ötletből 3 lesz piacon is bevezetett sikeres termék / szolgáltatás és csak egy kimagaslóan sikeres. Az ötletgenerálási technikákkal rengeteg ötletet hozhat létre, megnövelve ezzel a valóban sikeres üzleti lehetőségek számát.

Ötletértékelési módszerek. A sok-sok ötlet közül ki kell választani valahogyan, az üzletileg ígéreteseket. Az ötletértékelési módszerekkel gyorsan, objektíven kiválaszthatja az üzletileg legígéretesebbeket, amikkel érdemes tovább dolgozni.


Ötletmenedzsment. Ötlettől a fejlesztési projekt megfogalmazásáig mérhetően, követhetően és szisztematikusan rendezi és szervezi a munkatársak feladatait úgy, hogy az ígéretes ötletekből minél hamarabb fejlesztési projekt formálódjon.


Problémamegoldó technikák. Az üzleti életben legtöbbször a probléma, amikor már látható, akkor komplex jellegű. A problémamegoldó technikákkal lebonthatja a látható problémát és megtalálhatja a mélyben rejlő valóságos kiváltó okokat, amiket már egyenként, célzottan tud megoldani.


Projekttervezés, projektmenedzsment. A kiválasztott ígéretes ötlet alapján megtervezhető a sikeres termékhez / szolgáltatáshoz vezető tevékenységek sora: mikor, hogyan, kik által és főleg mennyi erőforrás felhasználásával lesz az ötletből a piacon bevezetett termék / szolgáltatás.


Innováció kontrolling. Amit nem mérünk, azt nem tudjuk menedzselni. A fejlesztések teljes folyamatának objektív követése és értékelése megmutatja a döntéshozóknak, hogy az adott fejlesztés időben eléri-e a kitűzött célokat és nem lépi-e túl a tervezett erőforrás kereteket.


Kockázatkezelés és értékelés. Minden fejlesztés kockázatos. A kockázat kezelési technikákkal minimalizálhatók a kockázatok, és felkészülhet a várható nehézségekre!


Üzleti modell innováció. Új piacok, új vevők, új értékesítési formák bevezetése előtt elengedhetetlen az üzleti modell szakszerű és részletes fejlesztése. Ezzel minimálisra csökkenthető a befektetett erőforrások mértéke és a kockázatok nagysága, viszont maximálisra növelhető a profitabilitás.


Lean termék-, és szolgáltatásfejlesztés. A legújabb innovációs módszer, amely során a fejlesztés a vevői igény alapján egy többlépcsős folyamatban történik, maximalizálva a piaci siker lehetőségét.


Innovációs Stratégiaalkotás. A sikeres innovátor cégek háromszor több energiát fektetnek az innovációs stratégia kidolgozásába és állandó felülvizsgálatába, mint akik csak másolják a meglévő üzleti megoldásokat. Az innovációs stratégia széles körű és részletes analíziseken alapul, a cég minden munkatársa számára jól megfogalmazott célokat és feladatokat jelöl ki a meghatározott célok elérése érdekében, ezáltal fókuszálja az erőforrásokat.


Együttműködő innováció. Az innováció sok erőforrást igényel, illetve annál sikeresebb lehet, minél több erőforrást lehet bevonni. Az együttműködő innováció alkalmazásával, az együttműködő partnerek megosztják a rendelkezésükre álló erőforrásokat és érdekeltek az ön fejlesztésének sikerében.


Nyílt innováció. Nagy valószínűséggel a világon már másnak van egy jó megoldása az Ön fejlesztési problémájára, amit az ön cége megvásárolhat. Önnek csak a problémát kell megfogalmazni, és megadni mennyit hajlandó fizetni a működő megoldásért. Nem kell költenie sikertelen próbálkozásokra, ha a jó megoldást megveheti. Ma már feltalálók hada várja, hogy a cégek által felkínált problémákat megoldják saját kockázatukra, a saját költségükön.


Ügyfél igények felmérése.


Csapatmunka és kommunikáció.


Együttműködések külső szereplőkkel.


Együttműködés kutatókkal.

 

Alap képzéseink:

 

Reiss Profile (személyiség profil és motivációs profil)

  • Személyes profil (önismeret)
  • Belső motiváció, hajtóerő
  • Szakmai továbbfejlődés
  • Egyéni-, és csapatsport teljesítményfejlesztés
  • Csapatépítés

 

Kommunikáció

  • Kommunikációs alapismeretek
  • Kommunikáció buktatói
  • Személyiségtípustól függő kommunikáció
  • Asszertív kommunikáció az üzleti életben
  • Értekezletvezetés
  • Tárgyalástechnika és érvelésmódszertan
  • Prezentációtechnika
  • Nyelvhasználat az üzleti életben Nehéz ügyfél kezelése

 

Szervezeti kommunikáció

  • Kommunikáció a szervezeten belül és kívül
  • Hatékony csapatmunka
  • Szervezési és időgazdálkodási alapismeretek
  • Stressz hatékony kezelése 
  • Konfliktus kezelése
  • Információ-áramlás

 

Vezetői készségek és ismeretek

  • Projektmenedzsment
  • Ön-motiváció
  • Mások motiválása
  • Önszervezés
  • Korszerű vezetési technikák
  • Helyzetfüggő vezetés
  • Vezetők vezetése
  • Rendszerszemlélet
  • Integráció
  • Vezető, mint mentor
  • Vezető, mint coach
  • Stratégiai menedzsment
  • Változásmenedzsment
  • Válságmenedzsment
  • Szervezetfejlesztés
  • Vezetői időgazdálkodás
  • Döntési kompetencia
  • Delegálás, számonkérés
  • Bilaterális, multilaterális tárgyalás
  • Mobbing Stresszmenedzsment
  • Work-life balance
  • Burnout megelőzése
  • Hatékony kommunikáció a különböző szintek között

 

Személyes hatékonyság fejlesztése

  • Önismeret
  • Szakmai fejlődési coaching önismereti alapon
  • Hiteles önérvényesítés
  • Én és a csoport
  • Érzelmi intelligencia fejlesztése
  • Konfliktus kezelése
  • Stressz kezelése a munkahelyen
  • Időgazdálkodás
  • Együttműködési hatékonyság
  • Lojalitás növelése

 

Csapatépítés

  • Reiss Profile alapján (személyiség-, és motivációs profil alapján)

 

Kapcsolódó témák: