Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. + 36 70 944 1387

Ügyfél elégedettség felmérés

A vevők megtartása és új vevők szerzése szempontjából rendkívül fontos ismerni, hogy a jelenlegi vevők miért maradnak a vevőink.

Nagyon fontos továbbá ismerni, hogy azok a vevők, akik elpártoltak, miért tették ezt.

A vevők ritkán nyílnak meg annyira, hogy őszintén beszélnének igényeikről és főként elégedetlenségük okairól, ha az „eladó” cég munkatársai kérdezik Őket.

Független, harmadik félnek, azonban szívesen elmondják mivel elégedettek és mivel nem, valamint szívesen beszélnek a konkurencia ajánlatairól is!

Harmadik fél által végzett ügyfél-elégedettségi felméréssel rendkívül sok hasznos információhoz lehet jutni, amelyek meghatározzák a további fejlesztések irányát.

 

Fejlesztés haszna:

  • A fejlesztések sikeressége rendkívüli módon megnő, mert a vevők valós igényeire épülnek.
  • A harmadik fél által végzett felmérés esetén a vevők válaszai sokkal őszintébbek.
  • Több hasznos információ gyűjthető így.Célzottabb, hatékonyabb marketing és értékesítési tevékenység.

 

Megoldandó problémák lehetnek:

  • Az ügyfelek nem lojálisak, gyakran csak egyszer vásárolnak.
  • Sok vevő átpártol a konkurenciához.A cég nem tudja pontosan, hogy a vevőik miért szeretik a terméküket, mivel elégedettek, mivel nem.
  • A vállalat nem ismeri vevőinek rejtett igényeit.
  • Az ügyfél-kommunikáció szegényes, nem bensőséges, és nincs benne érdemi adat a jövőre vonatkozóan.
  • Nem jön hasznos visszajelzés a vevőktől, amivel javítani lehetne a termék/szolgáltatás minőségét.
  • A vevők sem igazán tudják, miért pont itt vásárolnak.
  • A vevők könnyen átpártolnak a versenytársakhoz.
  • A cég sem tudja igazán, hogy az adott helyzetben az adott vevőkörnek miért értékes az Ő terméke/szolgáltatása.

 

InnoGuide ajánlat:

  • Hatékony, külsős ügyfél felmérés.
  • A meglévő és a régebbi ügyfeleknél.
  • A vevők igényeinek, elégedettségük okainak pontos feltárása, ezáltal jobban tudja pozicionálni termékeit/szolgáltatásait.
  • A felmérés megadja a cég egyedi értékeit, erősségeit, hiányosságait.
  • Ezeket fejlesztve növelhető a cég versenyképessége, profitabilitása, stabilitása.

 

Elérendő célok lehetnek:

  • Vevők jobb, hatékonyabb kiszolgálása.
  • Fejlesztési feladatok meghatározása.
  • Vevőszerzés, piacszerzés.
  • Versenytársak figyelése.

 

Kapcsolódó témák: