Harmadik fél által végzett ügyfél-elégedettségi felméréssel rendkívül sok hasznos információhoz lehet jutni, amelyek meghatározzák a további fejlesztések irányát.
Fejlesztés haszna:
- A fejlesztések sikeressége rendkívüli módon megnő, mert a vevők valós igényeire épülnek.
- A harmadik fél által végzett felmérés esetén a vevők válaszai sokkal őszintébbek.
- Több hasznos információ gyűjthető így.Célzottabb, hatékonyabb marketing és értékesítési tevékenység.
Megoldandó problémák lehetnek:
- Az ügyfelek nem lojálisak, gyakran csak egyszer vásárolnak.
- Sok vevő átpártol a konkurenciához.A cég nem tudja pontosan, hogy a vevőik miért szeretik a terméküket, mivel elégedettek, mivel nem.
- A vállalat nem ismeri vevőinek rejtett igényeit.
- Az ügyfél-kommunikáció szegényes, nem bensőséges, és nincs benne érdemi adat a jövőre vonatkozóan.
- Nem jön hasznos visszajelzés a vevőktől, amivel javítani lehetne a termék/szolgáltatás minőségét.
- A vevők sem igazán tudják, miért pont itt vásárolnak.
- A vevők könnyen átpártolnak a versenytársakhoz.
- A cég sem tudja igazán, hogy az adott helyzetben az adott vevőkörnek miért értékes az Ő terméke/szolgáltatása.
InnoGuide ajánlat:
- Hatékony, külsős ügyfél felmérés.
- A meglévő és a régebbi ügyfeleknél.
- A vevők igényeinek, elégedettségük okainak pontos feltárása, ezáltal jobban tudja pozicionálni termékeit/szolgáltatásait.
- A felmérés megadja a cég egyedi értékeit, erősségeit, hiányosságait.
- Ezeket fejlesztve növelhető a cég versenyképessége, profitabilitása, stabilitása.
Elérendő célok lehetnek:
- Vevők jobb, hatékonyabb kiszolgálása.
- Fejlesztési feladatok meghatározása.
- Vevőszerzés, piacszerzés.
- Versenytársak figyelése.
Kapcsolódó témák: